Postat de: oazadeliniste | 30/03/2012

Intimplari adevarate alaturi de Avon

Buna, sunt reprezentant in zona 090 Timisoara de peste 6ani,

de 3ani sunt lider Avon, m-am confruntat cu diverse situatii placute sau neplacute,

insa cea pe care urmeaza sa v-o relatez e ,,cireasa de pe tort” !

Pentru zona mea,joia e zi de comanda normala si ca orice lider ce se respecta,

conduc prin exemplu personal,astfel ca eram in plina verva la strins comenzi

si trimis comanda normala. Intimplarea face ca o clienta de-a mea sa uite lista

cu comanda la lucru,insa avea nevoie urgenta de produse. I-am spus ca se rezolva,

astfel vineri mai punind o comanda expres. Ei ,a venit ziua de simbata,

eu asteptind acum comanda normala si comanda expres.

Vine curierul de la FanCurier cu un singur colet.

Eu il intreb: – E comanda normala sau expres?

Curier: – Poftim?

Eu: -Normala sau expres?

Curier: -Aaa , multumesc ,dar nu am timp de cafea acum !

Dupa completarea datelor,imi spune: ,,La revedere si multumesc oricum pt.invitatie !”

Eu am ramas in usa zimbind larg,situatia chiar mi-a creat o zi buna,

asta vazindu-se si la evenimentul din Real la care am participat in acea zi !

Va pup si va doresc multa sanatate si sa aveti parte de multe experinte placute alaturi de AVON !


Lasă un răspuns

Categorii

