Postat de: oazadeliniste | 19/01/2011

Un ajutor in sanatate, Ceragem

In Timisoara centrul Ceragem s-a deschis pe 15 Ianuarie 2010
,,Si eu am inceput sa-l folosesc, sunt dupa 5 sedinte, consider ca inca nu ma pot pronunta ,dar reactii se vad ! Am mai multe probleme de sanatate: discopatie lombara (de 14 ani),gonartroza la ambii genunchi ( de 2 ani), nivelul triglicidelor si lipidelor foarte ridicat (de 6 ani,cu tratament), hipertensiune arteriala…….dupa a 2-a sedinta am observat ca am un somn odihnitor si elimin toxine prin urina (culoare si miros deosebit), tonus muscular imbunatatit (pot sa ma incalt singura !!!)…….am incredere si astept noi rezultate …….”(februarie 2010)
Din 3 ianuarie 2011 este si in Calea Sagului

Acum am 211 sedinte (08 feb.2011) si am scapat de INSOMNIE (dupa numeroase tratamente aleopate si homeopate timp de 15ani !), numai folosesc bastonul si Cosmodiscul pentru deplasare in interiorul si exteriorul locuintei, grasimile din singe au scazut la un nivel multumitor, AM SLABIT 5Kg dupa 38 de sedinte !!! Parerea mea despre Ceragem: e real doar daca ai continuitate si incredere!

Multa sanatate sa va dea Bunul Dumnezeu !


Lasă un răspuns

Categorii

