Postat de: oazadeliniste | 04/06/2010

04 iunie

Pot să aleg fericirea şi speranţa indiferent de circumstanţe.

Masal, Heaven on Earth

Rugăciunea zilei:

Doamne, învaţă-mă cum să devin cel mai puternic aliat al meu.

Citatul zilei:

Dacă mi-am pierdut încrederea în mine, am universul împotriva mea.
Ralph Waldo Emerson

Bancul zilei:

Şeful intră în birou:
– V-am spus de atâtea ori: în timpul lucrului nu se fumează!
Unul din lucrători, uitându-se la şef:
– Dar cine lucrează?


Lasă un răspuns

Categorii

