Postat de: oazadeliniste | 27/05/2010

26 Mai 2010

Speranţa şi credinţa dau putere viselor mele.

Arakawa trail, Yakushima island

Rugăciunea zilei:

Doamne, ajută-mă să fiu mai tare decât fricile ce mă încearcă, să îndrăznesc să mă îndrept în direcţia în care mă ghidează visele şi dorinţele mele arzătoare.

Citatul zilei:

Visele noastre poartă cu ele energia pentru realizarea lor, fricile noastre poartă cu ele energia înfrângerii noastre.
Michael Neill

Bancul zilei:

– Mărie,eu cred că mă duc…. şi vreau să-ţi spun ultimele mele dorinţe.
– Ioane, spune şi aşa am să fac.
– Mărie, să ai grijă de copii.
– Da Ioane!
– Să fii femeie cinstită şi gospodină cum te ştiu.
– Da Ioane!
– După ce mor eu, să te măriţi cu Gheorghe.
– Cum cu Gheorghe, că e cel mai mare duşman al tău.
– Păi ….tocmai de aceea…


Lasă un răspuns

Categorii

