Postat de: oazadeliniste | 25/05/2010

Utilizându-mi eficient gândurile, talentele şi imaginaţia creez noi bogăţii în viaţa mea şi a celorlalţi.

Utilizându-mi eficient gândurile, talentele şi imaginaţia creez noi bogăţii în viaţa mea şi a celorlalţi.

View of Mount Batok  (DSC_0205)

Citatul zilei:

Nu te uita în urmă, ci priveşte cu curaj tot ce ţi-a hărăzit soarta. Mergi înainte cu bucurie, adună-ţi toate puterile, pentru a alege binele din tot ce vei avea de înfruntat.
Rabindranath Tagore

Bancul zilei:

– Eu am ajuns în sfârşit la o înţelegere cu soţia mea. O zi mă duc eu la cumpărături, o zi ea.
– Şi sunteţi mulţumiţi?
– Bineînţeles! O zi bem, o zi mâncăm…


Lasă un răspuns

Categorii

