Postat de: oazadeliniste | 10/05/2010

10 Mai 2010

Îmi focalizez atenţia pe ceea ce vreau, pe ceea ce preţuiesc, pe ceea ce e frumos.

Purple Haze

Rugăciunea zilei:

Doamne, inspiră-mă să trăiesc frumos şi cu rost fiecare zi a vieţii mele.

Citatul zilei:

Oricine îşi poate purta povara, cât ar fi de grea, până la căderea nopţii. Oricine îşi poate îndeplini munca, oricât de dificil ar fi, timp de o zi. Oricine poate trăi dulce, răbdător şi afectuos, pur până la apusul soarelui. Şi asta este tot ce înseamnă viaţa.
Robert Louis Stevenson

Bancul zilei:

Personalul primăriei unei localităţi descoperă că un renumit avocat din localitate nu a făcut niciodată vreo donaţie către primărie. Persoana care răspundea de acest lucru se deplasează la domiciliul avocatului să-l convingă să facă o donaţie.
– Domnule avocat, cercetările noastre arată că aveţi un venit de peste 500.000 dolari pe an, dar nu aţi făcut vreodată vreo donaţie. Nu aţi vrea să ajutaţi într-un fel comunitatea?
Avocatul rumegă un timp ideea şi apoi răspunde:
– Cercetările dumneavoastră au arătat şi că mama mea este pe moarte după o boală lungă, iar pensia pe care o are este de patru ori mai mică decât preţul medicamentelor pe care ar trebui să le ia pentru a-i mai uşura chinurile?
Jenat, reprezentantul îngâimă:
– Păi … nu …!!!
– Sau, continuă avocatul, că fratele meu, veteran lăsat la vatră, este orb şi condamnat să-şi ducă viaţa într-un scaun cu rotile?
Reprezentantul încerca să-şi ceară scuze, dar avocatul continuă:
– Sau că soţul surorii mele a murit într-un accident de circulaţie, spuse el ridicând vocea, lăsând-o cu trei copii şi fără nici un ban?
Umilit, înfrânt complet, omul murmură:
– Nu am ştiut, îmi pare nespus de rău…
– Atunci, îi taie vorba din nou avocatul, dacă lor nu le dau nici un ban, ce te face să crezi că v-aş da vouă?


Lasă un răspuns

Categorii

