Postat de: oazadeliniste | 26/04/2010

Exercitii in apa, pentru un corp perfect!

Exercitii in apa, pentru un corp perfect!
Vrei sa slabesti si sa ai un corp perfect tonifiat fara prea mare efort?
Suna utopic, dar chiar este posibil. Exercitiile in apa sunt ideale pentru intreg organismul, atat pentru copii, cat si pentru adulti.  Un alt avantaj major este faptul ca activitatea fizica in apa prezinta cele mai mici riscuri de accidentare, fiind in acelasi timp indicata pentru persoanele obeze, dar si pentru cei care au probleme cu articulatiile sau coloana vertebrala.
Exerciile in apa ard foarte multe calorii si, cu toate astea, iti ofera senzatia ca te distrezi„, declara pentru fitnessmagazine.com antrenorul de fitness in apa, Greg Moe. 
„Forta de rezistenta pe care o opune apa te determina sa iti folosesti foarte multe grupe musculare”, adauga antrenorul.
Pentru aceste exercitii vei avea nevoie de o minge de plaja. Cu cat mingea este mai mare, cu atat exercitiile vor fi mai dificile.

Exercitiul 1

Stai in picioare in psicina, cu apa pana la nivelul gatului.
Ridica un picior, astfel incat sa fie paralel cu fundul piscinei.
Pastreaza picioarele cat mai drepte, in timp ce impingi apa cu ambele brate.
Schimba piciorul pe care te sprijini, o data la 5 secunde, fara sa opresti miscarea mainilor.
Nu uita sa pastrezi picioarele drepte pe tot parcursul exercitiului.
Efectueaza exercitiul pe o durata de 30 de secunde.

Exercitiul 2

Tine in brate mingea pentru plaja, in timp ce plutesti pe spate, cu picioarele drepte si lipite.
Intoarce-te spre stanga, facand o rasucire completa, pana ce ajungi iarasi cu fata la suprafata.
Foloseste-ti intreg corpul pentru a te rasuci in apa si respira cand ajungi la pozitia de start.
Continua exercitiul timp de 30 de secunde, alternand directia de rasucire.

Exercitiul 3

Stai in apa cu fata in jos si tine mingea de plaja in maini, la suprafata apei, cu bratele perfect drepte, intinse inainte.
Pastreaza bratele perfect drepte, in timp ce tragi cu rapiditate mingea sub tine, pana la nivelul coapselor.
Cand mingea este la nivelul copaselor, indoaie bratele si ridic-o la suprafata, in pozitia de start.
Repeta apoi miscarea, pastrand bratele si picioarele drepte.
Cand mingea va ajunge la nivelul abdomenului, te va ridica la suprafata si vei putea respira. Daca esti incepatoare, tine capul la suprafata apei pe toata durata exercitiului.
Repeta exercitiul timp de 30 de secunde.

Exercitiul 4

Stai in partea mai putin adanca a piscinei.Coboara bazinul in apa, ridicand simultan picioarele spre suprafata apei, astfel incat numai varfurile sa fie vizibile la suprafata apei.
Corpul tau trebuie sa formeze un „V” larg la nivelul coapselor, iar numai capul si degetele de la picioare sa fie vizibile la suprafata.
Mentine-te in aceasta pozitie impingand apa cu mainile, in miscari circulare.
Pastreaza pozitia pentru 30 de secunde.
Daca degetele de la picioare nu se mai vad la suprafata apei, largeste unghiul „V-ului” si incordeaza abdomenul.

Exercitiul 5

Stai cu fata la marginea piscinei si tine-te cu mainile de margine sau de bara de sustinere.
Intinde picioarele in spate, aproape de suprafata apei.
Tine picioarele lipite, perfect drepte, si loveste apa cu putere (asemenea unui delfin), astfel incat sa faci valuri la suprafata apei.
Miscarile pe care le faci trebuie sa implice intreg corpul, nu numai picioarele.
Efectueaza exercitiul timp de 30 de secunde, iar daca nu rezisti atat, separa picioarele si misca-le pe rand in sus si in jos.


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Categorii

%d blogeri au apreciat asta: