Postat de: oazadeliniste | 01/12/2009

1 Decembrie”09 Timisoara /suflete calcate in picioare!

As vrea sa-ti spun ,,La multi ani Române!” , dar intimplarile de azi nu-mi dau voie……

RUSINE  Mircea Geoana, Gheorghe Ciuhandru si Crin Antonescu
RUSINE  acestor oameni politici, ne-au stricat si aceasta zi ……..

Treceam prin centru  si ma asteptam sa vad o hora a unirii ,dansuri populare
si alte manifestari de acest gen.  Ma uitam in jur si vedeam oameni imbracati
de sarbatoare, domni  cu medalii in piept si tîmple carunte,  parinti cu copii de mina ,
cupluri cercetind orarul Muzeului Banatului,  McDonald”s arhiplin………..
In fata Operei o scena goala, iar pe monitorul imens de linga ea
cot la cot  Geoana, Ciuhandru si Antonescu !
Nu au avut curajul de a aparea pe scena si au intrat pe scena
operei de unde sa transmis pe monitor MONOLOGUL si  frustrarile  lor.
Noi Timisorenii am facut din nou front comun si am amendat aceasta situatie !
Au fost oameni din partidele LOR care purtau pancarde si insemnele LOR electorale ,
vegheati de jandarmi care facusera cordon in jurul lor.


Insa pe noi muritorii de rînd, platitorii de taxe si impozite,  cine ne protejeaza de nerusinarea lor?


De partea cealalta a cordonului de jandarmi eram NOI ,  cei care in decembrie „89
la fel ca si acum am iesit cu piepturile goale in fata taburilor !
Era tot noi cei deatunci care intr-un singur glas
am rostit Tatal nostru ingenunchiind pe caldarimul P-tei Operei


A durut nerusinarea celor care au organizat AZI si AICI aceste manifestari
Ne-am simtit mintiti,  injositi,  tradati…….
Poate veti spune ca si noi am fost organizati , insa marturie poate sta
domnul vinzator de bilete si obiecte personificate Poli,
care si-a terminat in 10 min. stocul de trompete !!!!!!!
Da ,  dragilor,  noi am manifestat sunînd trompetele si lacrimînd cu sufletul greu !
Marturie stau si filmuletele facute cu telefonul meu mobil…….si urmatorul articol aparut pe net (da-ti cautare pe google.ro) la:

http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6591287-video-update-geoana-huiduit-copios-timisioara-sustinut-discursul-opera-plecat-usa-din-spate-manifestantii-cer-aiba-curajul-iasa-fata-multimii-este-dureros-20-ani-revolutie-comunistii-adune-aici-piata-.htm

Citat:

In jurul orei 12:00, organizatorii mitingului faceau probe de sunet iar social-democratii scandau Jos Basescu, huiduti de trecatorii timisoreni.
Mai multi membri ai Societatii Timisoara, printre care si reputatul om de cultura timisorean Daniel Vighi au venit in piata pentru a-si exprima nemultumirea fata de mitingul organizat de PSD.
Dan Botorodetchi: Este dureros ca, la 20 de ani de la Revolutie, comunistii sa se adune aici, in Piata Operei. Daca mergeau in Parcul Central nu avea nimeni nimic cu ei.
,,Nu sunt aici pentru a-l sustine pe Basescu. Sunt aici pentru a milita impotriva comunismului. Rosu e culoarea comunistilor. „- a declarat un timisorean.
O timisoreanca aflata in centrul Timisoarei a sintetizat evenimentele, noteaza News Timisoara: „Tatal meu a murit in centru iar acum comunistii au venit din nou aici”, a declarat cu lacrimi in ochi tanara.

……………………Asta am simtit si eu……………………..

RUSINE  LOR  !!!!!!!!!


Responses

  1. Imi place foarte mult articolul…acesta este adevarul….nu inteleg ce tupeu au putut sa aiba…Geona…Antonescu…& company……..stiau ca timisorenii nu o sa inghita niciodata acelasi FSN de acum 20 de ani doar sub alta denumire..ne-am saturat de minciuni..de mincinosi…de tot…..Cat vom mai fi luati de prosti in tara asta…..? Nu il sustin nici pe Basescu ca si el are greselile lui…dar macar nu este asa de mincinos ca astia….
    Oameni treziti-va la realitate……nu mai putem fi manipulati de toti maimutoii…..

  2. sunt in totalitate de acord cu articolul tau, cand am vazut la televizor am crezut ca e vorba despre unire si asha mai departe, mi-am dat seama ca e o simpla campanie electorala si se pare ca au uitat si oamenii si candidatii de marea unire de la 1 dec 1918, alba iulia, unde transilvania si banatul s-au unit cu Romania, care daca nu ar fi fost cel mai probabil eram unguri…. eu unul merg la vot, dar promit sa fie nul. hai Romania

  3. am fost in trecere in ziua aia pe Centru. a trebui sa ocolesc mult pt ca nu prea mai aveam pe unde sa trec.
    timisorenii nu s-au vandut. desi multi ar fii vrut s-o faca.


Lasă un răspuns

Categorii

