Postat de: oazadeliniste | 20/03/2009

Banc

Cu o ocazia vizitei in (sa zicem – Rusia), Bese a fost invitat la un ceai cu Putin .
Zambitor, dar cu o netrucata curiozitate, Bese il intreaba:
– La capatul unei cariere apreciate,  mi-ati putea raspunde la o intrebare ?
– ??.
– Ei bine – cuteza Bese -, care credeti ca este esenta leadership -ului? Care este secretul unei bune conduceri?
Cu un zimbet usor ironic, Putin  raspunse:
– In opinia mea, filozofia minimala a conducerii cere sa fii inconjurat de oameni inteligenti.
– Si cum iti dai seama cine este inteligent si cine nu? insista Bese
– Gasiti destule, sa incerc un ex.
Imediat il suna pe Medvedev, pune telefonul pe speakerphone si spune:
-Mai Sasa, raspundeti-mi, pajalosta,  la o intrebare: Mama ta. are un copil, tatal tau. are un copil, iar acest copil nu este nici fratele si nici sora ta. Cine este el?
Medvedev raspunde imediat:
-Sunt exact eu, mon president
-Ma gandeam ca o sa sti, mersi si la revedere, viitorule, apoi spre Bese
– Ati inteles, domnule presedinte?.
– Da, domnule! Foarte interesant! Am sa folosesc si eu aceasta metoda,  spuse Bese…..

Odata intors la Bucuresti,  se hotari sa-l puna la test pe (cine altul?) Boc.
– Bai Boc, ma intreb daca ai fi capabil sa-mi raspunzi la o intrebare.
– Desigur, dle presedinte.
– Ei bine – mama ta are un copil, tatal tau are un copil, copilul asta nu este nici fratele si nici sora ta. Cine este el?
Boc, incurcat,  roti cateva clipe ochii intre tavan si podea si finalmente intreba pe sef daca i-ar putea da raspunsul dupa o usoara meditatie. Intors la Partid, el convoaca pe data cativa pedelei, alaturi de care zaboveste cateva ore asupra problemei, fara sa ajunga la o solutie.
Prada disperarii, il suna pe videanu:
– Domnule draga, imi permit sa va propun un test: mama dvs are un copil, tatal dvs are un copil, si acest copil nu este nici fratele dvs si nici sora dvs. Cine este el?
– E simplu, sint eu.
Mult mai usurat, Boc fuge sageata inapoi la Cotroceni, trece in zbor pe langa secretariat si intra gafaind la sef.
– Stiu raspunsul, sa traiti! Stiu cine este blestematul asta de tip! E Videanu!
De peste birou, mangaind usor spatarul fotoliului, gandind probabil la ce noroc are Putin cu asa oameni inteligenti pe langa el, cu o nemascata grimasa de dezgust pe fata, Bese ii raspunde:
-Gresit, cretinule! E Medvedev!


Lasă un răspuns

Categorii

